روزه ماه مبارک رمضان

روشی برای روزه داری آسان:
مسئله اصلی آب است نه غذا.! دوم اعتقاد به وجوب روزه.!!

هر انسان در روز تابستان به حداقل 5 لیوان آب نیاز دارد.اگر روزه دار 3لیوان فبل از افطار بنوشد.و بعد از نیم ساعت غذا بخورد.و 2 لیوان ویا بیشتر بعد از افطار تا قبل از سحر بنوشد.و بعد از سحری آب نخورد .آب مورد نیاز در کل انساج بدن ذخیره شده و در طول روز مورد استفاده قرار می گیرد. و مشکلی پیش نمی آید.در مورد غذا .هیچ بدنی نیست که برای یک روز در انساج خود چربی به اندازه کافی نداشته باشد.! فقط کمی تحمل می خواهد که با تمرین امکان پذیر است.و نکته دیگر سوزش سر معده است که نباید تا نیم ساعت بعد از خوردن غذا آب و مایعات خورد. شما هم امتحان کنید. ان شا الله موفق خواهید شد.

/ 0 نظر / 6 بازدید